Arquivo do blog

quarta-feira, 29 de junho de 2011

Once Upon A... Sketch

Olá pessoal!! Neste meu primeiro post vou divulgar a página que fiz para o desafio da Once Upon A... Sketch...

Espero que gostem...

Este é o June 15th Challenge...


E esta é a minha inspiração...






Beijinhos

5 comentários:

  1. This is just gorgeous. Love the colours, the rolled paper strips and the large brackets. It looks like you were in a beautiful place! Thank you so much for participating in our challenge at OUAS this time.

    ResponderExcluir
  2. Davvero simpatici i riccioli di carta e che bei colori che hai usato! Grazie per aver giocato con il nostro sketch! Un abbraccio dall'Italia!

    ResponderExcluir
  3. What a sweet & lovely layout! Thanks so much for sharing it with us at Once Upon a Sketch!!

    ResponderExcluir
  4. Fabulous! Love how you've been able to add some wonderful dimension with the paper curling. Brilliant :-)

    ResponderExcluir